søndag den 16. august 2015

Nogle dage er bare bedre end andre. (Anmeldelse af dage.)

Som for eksempel den dag, da to redaktører ringede til mig samme dag, for at få detaljer omkring udgivelse på plads. Altså som i kontrakter! Utroligt så cool man kan lyde, når man mest af alt har lyst til at brøle fåååååck hvor fedt! ind i røret. Nu er den så på gaden, den første af i alt tre udgivelser i 2015: Fest i klubben. Tøsebog. Meget lyserød. Superflot! (Senere kommer, på Forlaget Turbine: Lorteklubben samt min ungdomsroman Sweettalk ... I hører nærmere).
Og nu er det paybacktime. Jeg venter på lektørudtalelse, der er Gud i forhold til salget (selvom jeg er vanvittigt glad for, at flere allerede har skaffet sig et eksemplar, uden at vide noget som helst = har købt katten i sækken.) Men jeg har allerede modtaget 4 ud af 5 mulige stjerner fra Siri, som har læst bogen, og en tilsvarende fin kritik fra Alberte, som skriver at hun allerede har gennemlæst den flere gange (og det er netop pointen med bogen, at man kan læse flere gange og få forskellige slutninger.) Tak! Læs anmeldelserne herunder:

Hej Dorte.
Jeg har læst din bog flere gange, og den er lige god hver gang. Jeg vil rigtig gerne læse dine næste bøger også. Kh Alberte :-)

Jeg synes, at det er en god bog. Jeg kunne nok godt have tænkt mig, at der var flere "spring" i bogen, altså dem f.x.:
Mille ser dig: Gå til 23
Mille ser dig ik': 42
Jeg kan godt lide bogen :-)
Ud af 5 stjerner, så 4
Humørikonet lik 
Siri